HOE WERKT HET?

Het platform

Start2Tender: uw virtuele aankoop-assistent die u stapsgewijs begeleidt doorheen het ganse proces van overheidsopdrachten, ondersteund door een automatische controle op conformiteit wetgeving overheidsopdrachten. Zo voorkomt u fouten.

1. Aanmaak dossier
Voorbereiding dossier, integratie met budget
2. Opmaken bestek
Begeleiding doorheen proces via via een overzichtelijk en eenvoudig stappenplan
3. Publicatie
Publicatie op e-Notification
4. Gunning
Registratie inschrijvers & evaluatie offertes
5. Uitvoering
  • Opvolgen vorderingsstaten, meer- & minwerken
  • Opvolging van uw contracten & briefwisseling
  • Actueel overzicht van uw budget

WAT HEEFT START2TENDER U TE BIEDEN?

Zo veel meer dan een platform

Gebruiksvriendelijkheid

Belangrijke en unieke combinatie van functionaliteiten

  • Overzichtelijk stappenplan
  • Up-to-date software
  • Dynamische bestekgeneratie
  • Duidelijk herkenbare iconen
  • Publicatie e-Notification
  • Uitgebreid juridisch lexicon
  • Termijnbewaking Intuïtief

Persoonlijke touch

Belangrijke en unieke combinatie van functionaliteiten

  • Gebruik van eigen huisstijl bij genereren van brieven en verslagen
  • Centraal beheer van de inhoud teksten
  • Dynamisch beheer van tekstvelden met keuze uit standaardparagrafen of gepersonaliseerde teksten
  • Gebruik van eigen templates of documentsjablonen Gebruik in eigen taal
  • Instelbaar met meerdere gebruikersrollen en functies

Start2Tender uitproberen? Twee weken lang. Helemaal gratis.

START2TENDER IN EEN NOTENDOP

Voor wie is dit interessant?

Innovatief software platform voor het stapsgewijs beheren en opvolgen van al uw overheidsopdrachten. Start2Tender is er voor iedereen die te maken heeft met overheidsopdrachten – ongeacht uw functie, sector of plaats in de hiërarchie.

Centrale aankoopdiensten, aankopers en iedereen die al eens met overheidsopdrachten te maken krijgt:

  • die occasioneel een overheidsopdracht moeten publiceren
  • die grote volumes overheidsopdrachten beheren
  • van lokale besturen en AGB’s
  • van politiezones & hulpverleningszones
  • van provinciale, gewestelijke en federale overheidsdiensten

Innovatief softwareplatform
voor het beheer van overheidsopdrachten

Start2Tender: uw virtuele aankoop-assistent die u stapsgewijs begeleidt doorheen het ganse proces van overheidsopdrachten, ondersteund door een automatische controle op conformiteit wetgeving overheidsopdrachten. Zo voorkomt u fouten.

Start2Tender is de benaming van onze gloednieuwe webmodule voor het plaatsen van overheidsopdrachten. Het is tevens de benaming van het bedrijf dat instaat voor de ontwikkeling en het onderhoud van deze applicatie. Start2Tender, is een dochteronderneming van de groep Cipal Schaubroeck, specifiek opgericht om haar aandacht volledig te kunnen weiden aan de nood voor inventieve oplossingen voor het plaatsen van overheidsopdrachten. Hiermee geven we aan dat we geloven in deze organisatie, die zich focust op vernieuwing en innovatie en vooral streeft naar gebruiksvriendelijk oplossingen. Start2Tender zal het product blijven ontwikkelen en onderhouden, evenals de helpdesk en opleiding verzorgen.

 

Het is een innovatieve en soliede organisatie ontstaan uit een gezamenlijk initiatief van Cipal Schaubroeck nv en de investeringsmaatschappij Nuhma als antwoord op een grote nood van openbare besturen op zoek naar een geschikte, gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor het beheren van hun overheidsopdrachten.Start2Tender zal het product verdelen, samen met haar partners Tender Expert en Cipal Schaubroeck.

Stapsgewijs uw overheidsopdrachten opvolgen en beheren

Wilt u uw overheidsopdrachten eenvoudig beheren? Het kan. Vlot, gebruiksvriendelijk en betaalbaar. Met Start2Tender, de nieuwe webapplicatie voor het beheer en de opvolging van overheidsopdrachten.

Ontworpen door en voor aankopers uit alle sectoren

Dossiers aanmaken? Aankondigingen publiceren? Automatische bestekgeneratie? Deelnemers uitnodigen en selecteren? Opdrachten toewijzen? Het kan allemaal.

Met behulp van Start2Tender publiceert u automatisch uw dossiers op e-Notification.

Totaaloplossing

  • Integratie met back office toepassingen voor lokale overheden(boekhouding, besluitvorming, adressenbeheer)
  • Link naar e-Notification, voor elektronisch publiceren van de aankondiging
  • Link naar Telemarc toepassing van Digiflow voor raadpleging gegevens kandidaten
  • Toegang actuele bestekkendatabank

SAMENWERKEN

Wilt u in onderstaand rijtje horen?

Laten we een afspraak maken via 014/57 64 96 en 014/57 64 11 of info{@}start2tender.be

Start2Tender uitproberen?
Twee weken lang. Helemaal gratis.

Probeer Start2Tender eens uit. Twee weken lang. Niet wat u zoekt? Geen probleem: u betaalt helemaal niks.